Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Anna.

Sigmund Freud are o explicatie ciudata despre perechea cuvenita femeilor de o puternica personalitate, le compara cu merele neculese, apoi aduce in discutie un oarecare barbat mediocru care se multumeste cu merele cazute pe jos...ideea e ca noi, cele ce ne putem compara oarecum, macar intr-o mica masura cu Atena, vom fi culese de un singur barbat, un oarecare echivalent al inteligentei supreme si nu numai.

Mie imi place atat de mult de un licean, coleg cu mine, incat il vad ca pe o copie a vreunui zeu din Olimp, sunt atat de orbita de calitatile lui si nu ma intreba daca sunt reale, nici nu are importanta asta pentru mine. Eu as vrea, cu tot sufletul, sa ma transpun pentru o zi in pielea celui mai aprig dusman al lui, sa simt macar pentru o clipa ura, razbunare, invidie pentru el, sa rad pe seama defectelor fizice, sa fug din rutina asta insuportabila, obsesia mea de-o viata.

Ma rog, in momentul asta trebuia sa fac orice altceva decat sa vorbesc despre visele mele. As putea face putina ordine in colectia mea de papusi vechi rusesti, insa imi dau seama ca m-as enerva atat de tare, incat sunt capabila sa le trantesc de podea. Am dreptate cand spun ca atunci cand am o problema, trebuie sa ma concentrez numai la ea, e litera de lege pentru mine.
Uneori zic ca voi ramane un mar necules.

2 comentarii:

Alexandra F. spunea...

Ana in sus, Ana in jos. Urasc acest nume.

Диана spunea...

Continuam seria. Tot cu A.