Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

marți, 28 septembrie 2010


Un nemernic spunea acum ceva timp ca nimeni nu trebuie sa aiba incredere in lacrimile unei femei.

Am mostenit un mers impunator de pe linia masculina a familiei mele, tin sa cred ca de la tata, merge pe mijlocul strazii, ca si cum nimeni nu ar mai fi prin preajma sa, ciocnindu-se intentionat cu vreun ametit rau directionat. Nu vreau sa dau atentie divergentelor intre parinti, mama m-ar intoarce mereu impotriva tatei, insa el ramane miezul discutiilor mele despre comportament in societate.

Insa dansul pare a fi, pe zi ce trece, un antonim al generatiei actuale, privit ca pe un inamic in toate grupurile mele de prieteni, pardon, de interese. Lumea isi imagineaza ca sunt extrem de sentimentala, adica o familista convinsa, insa mai mult decat atat, imi place linguseala si inca nu m-am hotarat daca e sau nu un defect. Tata e singurul care recunoaste ca am o voce extrem de excitanta, o combinatie intre ragusit si cald. Contrastul asta e destul de bizar, numai o persoana ce nu e definita de gelozie ar putea admite. Eu imi stiu calitatile, insa ma simt magulita cand le aud de la ceilalti, iar faptul ca nu am prieteni demonstreaza lipsa unor indivizi asemeni mie din viata cotidiana.

Si da, nemernicul avea dreptate cand spunea sa nu ai incredere in lacrimile unei femei. Scandalizarea pe care am manifestat-o, am putut-o explica de abia ieri, cand citeam un roman controversat. Atunci cand plangeam dupa prietena mea cea mai buna, plangeam de fapt dupa varul ei atat de chipes, cand plangeam pentru nota aia proasta de la scoala, lacrimile erau pentru induiosarea profesorului.

Singurele lacrimi adevarate sunt cele varsate pentru mine, pentru lucruri pe care le pierd si chiar daca nu vreau sa recunosc, pentru datile in care orgoliul imi e ranit. Tata e un nemernic fiindca face cunoscuta aceasta informatie, cheia secretelor mele.
'Bekah.

2 comentarii:

EvElina spunea...

"Atunci cand plangeam dupa prietena mea cea mai buna, plangeam de fapt dupa varul ei atat de chipes,..."
ft,de ce cred eu ca m-am prins despre cine e vorbaaaa?:>
=p~

si da,si tatal meu ", merge pe mijlocul strazii, ca si cum nimeni nu ar mai fi prin preajma sa..."
si da,si mama ar incerca mereu sa ma intoarca impotriva lui.

P.S.imi doresc un arab:(:X:)))
u know:*

EvElina spunea...

mda,poate nu degeaba e "daddy's girl and mommy's boy"
;))