Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

vineri, 24 septembrie 2010




Oricat mi-ar umple capul societatea in care traiesc cu idei banale despre arta seductiei, inclin spre convingerea personala ca cel mai verosimil afrodisiac e luna noiembrie.

Bineinteles ca numai un om cu dezvoltate simturi erotice poate fi de acord in totalitate cu afirmatia facuta, eu nu ma ridic la un asemenea nivel greu de atins, insa daca ar fi sa personificam lunile anului, noiembrie isi merita pe deplin aceasta calitate.

Nu exista nimeni caruia sa-i placa atat de mult frigul, ca mine. Dimineata ma gaseste cu parul usor ud pe balconul poate prea mic pentru gusturile mele. Ma bucur intens de impactul gradelor negative asupra corpului meu, incep sa ma zgudui, provocand un lant interminabil de cutremure pe tot corpul. Raspunsul meu la intrebarea carui fapt se datoreaza aceasta atitudine schizofrenica a mea, e mereu unul care neaga existenta unei legaturi amoroase.

Insa prietena mea cea mai buna refuza sa inghita minciuna asta ridicola saupoate i-am dat intentionat voie sa ia legatura cu realitatea. E vorba de un baiat, poate prea simplu numit astfel, o oglindire masculina a personalitatii mele. Trece mereu grabit straduta ingusta din fata blocului, traversand haotic, netinand seama de cruzimea soferilor nebuni la volan. Nu i-am auzit niciodata vocea, speram sa conteste ceva sau pur si simplu sa-l surprind intr-un asemenea moment. Prietena mea nu e de acord cu el, de fapt nu cunosc vreo persoana care sa dea atentie obsesiei pe care am dezvoltat-o de-a lungul timpului, toti ma iau in deradere sau cred ca e o simpla atractie carnala. Asa ca, incetez sa mai vorbesc despre el, desi in unele cazuri nu ma pot abtine sa-l comentez, intrucat am ajuns sa-l cunosc atat de bine, desi nu ne-am spus o vorba.

E nascut in noiembrie, asta e cel mai bun afrodisiac al mintii mele. Si pe zi ce trece, urasc tot mai mult soarele, caldura, faptul ca nu ies aburi din gura cand pronunt cuvinte vulgare. Frigul pentru mine e pretextul ideal pentru "Vreau doua brate calduroase".
Sidney.

Niciun comentariu: