Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

sâmbătă, 19 iunie 2010



Anne Katherine.

Uraste faptul ca inca locuieste cu parintii, intr-o resedinta pe care, insa, o numeste cocioaba. Are cearcane umflate ca niste baloane imense, imediat sub lentilele de contact ieftine si spalacite.

Taica-su e pitic, niciodata nu-si aranjeaza bine cravata, iar chelia dezgustatoare il da de gol in privinta anilor. Sforaie ingrozitor de tare, ca si cum ar sufla cineva incontinuu intr-o vuvuzela la un meci ordinar de fotbal. E liniste doar atunci cand nu doarme, evident, adica atunci cand se zvarcoleste pe toate partile, gandind cum sa mai investeasca banii castigati.

Ma-sa e prostuta, mai degraba naiva si banala. S-a resemnat cu gandul ca taiarea indelungata a zarzavatului si ingrijirea trandafirilor din gradina au lasat urme adanci pe mainile ei, candva fine. Timpul liber si-l petrece bocind aiurea la pozele cu ea tanara, cand se destrabala la petreceri mondene, cand se intalnea cu cel mai tare din liceu, cand s-a facut pentru prima oara blonda. Blondul ala care niciodata nu va mai reveni, care s-a spalacit, aratand in prezent ca si cozile unei maturi folosite.

Kay s-a lasat de scoala, cam prin clasa a noua, crezand tot ce se scrie in ziarele americane despre actori celebri ce nu au absolvit liceul. Umbla cu tot felul de bagabonzi, asa cum ii numeste maica-sa, sponsuri cum ii denumeste Kay. De unde crezi ca vin lacurile Revlon, produsele Sephora, rujul NARS si parfumul Miss Dior Cherie?

“Asa ca am fugit de acasa, intr-o dimineata de noiembrie, lasand in urma un cearsaf plin de pete de blush, o oglinda zgariata de unghiile mele cam lungi, intradevar si jurnalul meu ce il voi ascunde bine, bine."


Un comentariu:

EvElina spunea...

aici sunt mai sigura ca te gasesc:))
am vorbit cu profu' si a zis ca zgura e ocupata,si venim la tenis miercuri la 5,la sala.
>:D<