Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

miercuri, 12 mai 2010

Dar ea e...


Fata asta de care-mi place e speciala.

O cunosc de cand era printr-a zecea, si-a schimbat putin infatisarea de atunci. I-a mai crescut parul, l-a vopsit intr-o nuanta mai deschisa, asa presupun, inainte era un castaniu inchis si mult mai scurt ca acum.Nu o vad prea mult pe afara, probabil ca nici nu prea da pe la scoala. Saptamanile trecute o vedeam cu unu’, nu stiu cat o merita el, dar faceau un cuplu reusit.

Pare atat de feminina, adica pe ea n-ai s-o vezi niciodata tragand ca disperata din tigara, cu intentia ascunsa sa se faca remarcata,desigur ideal ar fi undeva in fata liceului,sa vada toti ce fumatoare inraita este.Imi place cum se imbraca, culorile cum le imbina, tot. Bretonul ei e foarte dragut, probabil greu de obtinut, fiindca oricat i-as explica Cocai sa mi-l faca asa, ar esua.Ar iesi mai scurt cu 1-2 cm..ma rog. Nici nu stiu daca e cunoscuta de multa lume, probabil si din motivele mentionate mai sus.

E expresiva si e preferata mea. O ador, pacat ca pleaca anul asta din liceu.

Niciun comentariu: