Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

luni, 15 februarie 2010

Wake up in the morning,feelin' like P.Diddy.

Yes,yes yeeeeeeeeeeeeeeeees.Maine iar e marti.

Bine,exceptand primele ore ale zilei,abia astept sa fie marti.Adica maine.Prima ora la geografie,probabil ca o sa dorm ca de fiecare data.Deci asta e deja stabilit,ca o regula.Pe la istorie...nu stiu,sper sa nu ma asculte.Da' oricum,daca ti-ai invatat sau nu,e totuna.Cititul din caiet te salveaza oricand.Apoi la fizica...daaaaaa fizica,posibil sa ne dea vreo 10 probleme de rezolvat,din care sa o termin abia pe prima.La sport,sper sa nu ma puna sa sar capra.Pot sa inconjur sala de 10000 de ori,sa stau in cap,sa fac orice,dar nu sa sar capra.

Si a 2-a parte a zilei e preferata mea.Ma duc la teniiiis,da am mai zis-o 1 data.Acum am mai progresat.Inainte,din 6 mingi,3 nu le nimeream,2 le dadeam in tavan,iar 1 mergea in directia buna.Acum ma descurc si imi place mult.M-am hotarat sa-mi fac si legitimatie cu ajutoru' careia sa particip la concursuri.Evident ca daca ma duc acu',sansele sunt foarte mari sa iau bataie cu 6-0,6-0,da' poate candva in vara...Sper,sper MAcar.:))

Hasta luego.

Niciun comentariu: