Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

joi, 18 februarie 2010

Smells like weeeeeeeeeekend.

Mai am o zi si e weeeeeekend.Nu-mi vine sa cred,ca de obicei,parca ieri era luni.Ma aflu momentan intr-o stare de euforie de nedescris.Am senzatia,instinctul sau cum s-o chema ca se va intampla ceva extraordinar.Gandindu-ma putin,nici nu vreau sa se intample ceva.Vreau doar sa ma relaxez si sa stau toata ziua in patul meu confortabil.

Mi-am descarcat cateva episoade din Desperate Housewives,maine o sa-mi iau cateva pungi de Nutline si o sa ma delectz asa cum merit :)).Nu stiu ce am ,in ultima perioada am simptome de gravida.In ore stau si ma gandesc la batoane Snickers si imi vine sa ma ridic pur si simplu de pe scaun si sa merg sa-mi iau.Am niste pofte nebune,dar sunt cu constiinta curata.

Fac abstractie de cat am de invatat.Nici nu se pune problema invatatului in weekend,cel putin la mine.Pai cum sa invat cand sambata trebuie sa stau juma' de zi sa strabat in mormanul de carti si caiete aruncate pe birou,pe sub birou,dupa birou,oriunde numai nu IN birou.Si apoi duminica.Duminica e ziua in care ai o scuza sa nu faci absolut nimic.Adica daca stau atarnata in pozitii ciudate pe fotoliu,urmarind ceva prostesc la TV,asta nu e ceva rau.

Weekend-ul asta vine ca o binecuvantare pentru mine.:D

Niciun comentariu: