Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

vineri, 19 februarie 2010

Am intrat si eu pe mess si surprinzator am stat ceva mai mult ca de obicei.Ma rog,vorbeam cu draga mea Cez si ma plangeam de cat ghinion am eu prin dragoste.Da' mi-a facut sa-mi dau seama ca ce e al meu e pus deoparte.Si nu e vremea sa visez cai verzi pe pereti si sa spun aiurea "te iubesc" unuia care nici macar nu ar intelege.Deviza asta cu pusu' deoparte m-a trezit in sfarsit la realitate.Ce naiba trebuie eu sa salivez dupa ala?Daca nu vede ce ai tu mai bun,inseamna ca nu se ridica la nivelul tau.Mai da-l in pzd ma-sii.

Oricum as da-o,in viata asta tot o sa am pe cineva.Ca doar nu suntem un numar impar pe planeta,sa raman eu necuplata.Si ma imaginam eu cu..jumatatea mea,inca necunoscuta.Intai de toate,trebuie sa precizez ca la mine nimic,dar ABSOLUT nimic nu se compara cu niste asternuturi curate si racoroase.Ma simt ca in rai,asa ma relaxez eu.Din peisaj nu pot lipsi lumanarile parfumate,slabiciunile mele.Alea de vanilie,ba nu,alea de ocean.Daaaaaaaa.Dar toate astea ar fi nule fara cineva alaturi.Cineva care sa ma mangaie dimineata usor pe spate,sa-mi treaca unghiile delicat de-a lungul coloanei vertebrale,zona mea erogena.As plati sa-mi satisfaca cineva placerea asta.Stiu ca o sa vina si momentul meu si o sa profit la maximuuuuuuuuuum.

God,uneori ma iubesc atat de mult,incat as face dragoste cu mine.

Niciun comentariu: