Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

marți, 23 februarie 2010

Eu sunt o mare iubitoare de sporturi.Una maaaaaaaaaaaare de tot.Si o sa le descriu din punctul meu de vedere.So:

Wrestling-ma uitam intr-o vacanta de vara,ca n-aveam ce face,nu mi-era somn si ma delectam.Am invatat cateva scheme,le aplic pe fra'miu.Acuma nu stiu,fake sau real,mie chiar mi-a acaparat atentia.Aveam o perioada cand imi placea de Batista si ma uitam pe Youtube la absoul fiecare episod cu el.A,si mai e unu'...nu mai stiu exact cum ii zice,unu' din India,cat un munte,da' saracu' arata ca dracu' intruchipat.Gata mi-am amintit,ii zice Great Khali.

Fotbal-Nu am nimic cu sportu' asta.Prin 2006 daca tin minte bine,m-am uitat la aproximativ toate meciurile din Campionatul Mondial.Am prins momentu' cand Zidane a fost dat afara din teren,cand i-a dat un cap in piept jucatorului italian.Totusi,m-am plictisit de fotbal.In primu' rand stirile din sport is 90% din fotbal.Si as putea sa gasesc n motive conform carora devine un sport plictisitor.A,n-am zis ca e vulgar si violent uneori.

Volei-Imi place la nebunie sa joc.Singuru' dezavantaj e ca e un joc in echipa,iar eu nu prea am obiceiul sa ma bazez pe altii.Poti sa fi foarte bun intr-o echipa,dar nu poti fi omniprezent...nu poti face tu tot meciul.In rest un joc frumos,mai ales daca e on the beach.

Golf-Habar n-am nimic si nici nu ma atrage ceva.Nu implica miscare prea intensa,eu as adormi cu crosa aia in mana.E placut ca e in aer liber...nu stiu ce sa zic.Nu ma declar fana.

Arte martiale-Fooooooarte fain.Te poti apara in fata inamicilor si in acelasi timp capeti o musculatura dezvoltata uniform.Nu ma vad practicand,nu ca nu mi-ar place,pur si simplu nu e genu' meu de sport.Insa incurajez.

Tenis-A doua mea dragoste.Sau nu,chiar prima mea dragoste.Daaaaa.Sunt super convinsa ca am facut tenis intr-o alta viata.M-am apucat tarziu si e greu sa faci performanta.Mi-am explicat eu chestia asta.Deci atentiune.Jucatorii de varsta mea au deja ani buni de experienta in spate,daca evident s-au apucat de la o varsta frageda.Ori eu,care am inceput de la 15 ani si tot 15 am,ar trebui sa stau zi si noapte sa recuperez timpul pierdut si sa-mi pun la punct loviturile de baza si nu numai.Deci totul tine de timp,nu ca nu ai fi in stare sa faci performanta la 15 ani.Parerea mea.In ceea ce priveste jucatorii,il admir,iubesc,respect pe Federer.Cand se va retrage,voi fi de parte lui Nadal.In ceea ce priveste tenisu' feminin,daca Sharapova nu revine la forma de al'data,nici nu ma mai uit.Ceea ce mi-e greu sa cred,dat fiind faptu' ca din contractul semnat cu Nike i-au intrat in buzunar milioane de dolari,plus ca mai cocheteaza cu modellingu'.

As mai adauga cateva,dar imi cad ochii-n gura de oboseala.Trebuie sa fac niste martisoare la desen,de parca as fi in clasa intai,la lucru manual.Deh,c'est la vie,mai sunt si oamnei d'astia.

Nos vemos mas tarde.

2 comentarii:

Alexandra F. spunea...

Pe acel munte il chema Umaga:)..Si a murit. :(...
___________________________

Диана spunea...

Great Khali.:)