Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

miercuri, 10 februarie 2010

Feelings.



Mi-e dor de tata.

Compatibilitatea dintre noi atinge probabil 100%.Personalitatile noastra se completeaza,avem foarte multe in comun si tocmai de aceea ma inteleg formidabil cu el.Nu ca nu m-as impaca cu mama,dar el are flerul lui,poate e chiar singura persoana in care am totusi incredere.

Rasul meu extraordinar de zgomotos nu ii provoaca zgaraieturi pe timpan.Meciurile de rugby,pe care nu le inteleg si nu imi plac,devin interesante si chiar amuzante insotite de criticile tatei.Filmul ala "Nasul"(The Godfather)imi provoca o inevitabila stare de somn,da'insistentele sale de a fi atenta ma faceau sa-l urmaresc cu sufletul la gura.Cand vine in tara,din cauza fusului orar,stam toata noaptea de vorba.Putin spus de vorba,pentru ca radem intruna.Cum v-am spus,eu rad mai tot timpul.El e cel care ma provoaca,scoate ce e mai bun din mine.

Mi-e dor de el.Un simplu telefon de peste ocean nu imi poate asigura faptu' ca ii pot spune tot ce vreau.Cand eram mica,nu stiam cat valoreaza ca e alaturi de mine,da' acum simt ceea ce inseamna faptu' ca nu te poti baza pe cineva apropiat.
Astept sa termin liceul.Abia astept.:)

Niciun comentariu: