Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

luni, 1 februarie 2010

Ritual de auto-cunoastere.

1.Viata mea este interesanta si provocatoare.Profit din plin de oportunitatile care mi se ivesc.Nu pot fi inlaturata de la ceea ce imi doresc.Sunt decisa si concentrata sa-mi ating scopurile.

2.Stiu ca destinul ma favorizeaza si pot avea incredere in el.Imi intaresc zi de zi aceasta perceptie si ii permit sa ma serveasca.

3.Sentimentele mele sunt clare ca apa unui izvor.Le inteleg si le accept.Universul ma ingrijeste cu tandrete,Inteleg ca sunt iubita pe deplin.

4.Am incredere in instinctele mele,care ma indeamna sa actionez.Stiu ca sunt o persoana demna si inteligenta si automat actiunile pe care le fac sunt benefice pentru mine si cei din jurul meu.

5.Timpul este aliatul meu.Il las sa curga netulburat.

6.Recunosc vocea divina din mine si imi directionez actiunile in functie de sfaturile pe care mi le ofera.

7.Accept ca lumea are grija de mine in aceeasi masura in care eu ma preocup de ea.

Pasiunea mea pentru viata trebuie exprimata.Acum sunt gata pentru a da piept cu lumea meschina dimprejur.Imi focalizez energiile pentru a genera lucruri creative.Traiesc!

Niciun comentariu: