Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

luni, 1 februarie 2010

Am vise de tot felul.De la cosmaruri,pan' la vise cu ochii deschisi.

Aseara n-aveam somn.M-am rotit de vreo 100000000 de ori prin toata casa,am butonat telecomanda pe toate posturile,m-am invartit pe toate partile posibile si imposibile.Ma rog,intr-un final am adormit.Si cum domeam eu asa,am visat ca eram cu unu' ce mi se parea ataaaaaaat de cunoscut in vis,dar daca ma intrebi acum cine e,nu stiu de un' sa-l scot.Si eram noi doi asa singurei,ne plimbam si dintr-o data trece o masina pe langa noi,un Audi Q7 si ii zic ca moooor dupa masinile astea.A,nicio problema,mi-a zis ca o sa o primesc cadou.Exclamatia mea n-a fost cu intentia sa-i sugerez ideea asta.Dar cum poti refuza un cadou?E dă neam prost.

Luand in calcul faptu' ca era doar un vis,intrebarea mea este urmatoarea:
DiaNNa (30.01.2010 16:24:03): unde gasesti un fraier de asta?
Sugestii ?! :>

4 comentarii:

EvElina spunea...

si tu esti innebunita dupa Audi Q7?:>
:X:X:X
;))

EvElina spunea...

trebuie sa spun ca iubesc masinile alea:X

EvElina spunea...

de unde luam noi 65.000 de Euro?:O:O:O
:(

Alexandra F. spunea...

Poate ai sarit peste niste vise:)). Poate ai ajuns prea devreme la parte in care tipul te iubeste atat de mult incat ar face orice pentru tine. Nu cred ca'i fraier. ;))
Daca e asa cum spun eu aici... Nu cred ca mai e fraier, daca e capabil sa iubeasca. La naiba, ce frumos :x.