Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

marți, 7 septembrie 2010


Eu te sun in miezul noptii, iar tu ma injuri atat de amuzant, incat nici n-am nevoie de un raspuns mai primitor de atat.

Conotatia cuvantului proasta este desigur dezgustatoare, adresata in cele mai multe cazuri nu unei femei lipsite de caracter, ci mai exact si mai bine punctat, unei scursuri a societatii. Insa, din buzele tale, capata cu totul alt sens, unul ludic, ca atunci cand iti dau un pumn in fata, cerendu-ti apoi scuze lamentabile.

Nu-mi place sa te numesc cea mai buna prietena a mea. Stiu ca de fiecare data ma bati cand refuz sa te redic pe o asa treapta, insa crede-ma ca suna a un cliseu imputit. Mi se pare un carnat lung de cuvinte, intrucat sa-mi fac o favoare, am sa te numesc Kay, mi mejor amiga.

Kay, eu nu obisnuiesc sa dorm cu alte persoane, ma sacrific insa pentru tine. Esti ingrozitoare, ai obiceiuri nocturne de speriat, imi tragi un picior in burta, de nu mai pot respira, te apropii de mine, te lipsesti si imi sufli aer cald pe fata. Dormi ca o persoana care a inghitit un pumn de somnifere, ma trezesc mai devreme si ma holbez pe pereti. Te strang de nas, te gadil sa te trezesti, dar nici nu simti, proasto! Imi golesti tot frigiderul, am senzatia uneori ca nici nu mesteci mancarea, ci ii dai drumul asa, lacom pe gat.

Eu nu iubesc multe persoane pe lumea asta, dar la tine tin enorm. Daca ti-as zice insa adevaratul motiv....

Niciun comentariu: