Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

sâmbătă, 4 septembrie 2010





Discreción.

Mama vorbeste usor ragusit, accentuand uneori cuvinte importante. Poarta mereu o geanta maronie, cu animal print, fapt ce ma dezgusta, insa constientizez riscul unui repros.

Aveam saptispe' ani cand i-am furat o tigara dintr-un buzunar lateral. Eu stiu ca prima oara nu se pune, insa asemanarea cu cosul de fum de deasupra casei mele mi-a zdruncinat dorinta de a continua. Cu timpul, misterul asta de a scoate impecabil frumul inapoi din plamani s-a perfectionat, iar cele doua tigari care ii lipsesc mamei saptamanal din pachet, imi vor cauza probleme.

O data cu inaintarea in varsta, incep sa ma apropii de granita dintre dorinta si naivitate. Intorc voit capul pe strada dupa barbati mai in varsta, creierul meu fantasmand apoi scenarii intregi ale Kama Sutrei. Imediat dupa ce-mi dau seama, rad necontrolat singura, pana in momentul cand nu mai am aer, iar lacrimile imi pateaza bluza de matase.Defectul major al vietii mele este lasitatea, probabil fiindca mama e inca acea bestia neimblanzita, acea soacra afurisita, femeie enervanta. Insa, daca ma uit bine in urma, mama e copia fidela a personalitatii mele, desi crede ca fiind mai severa capata o aureola de sfanta.

Dejame decirte algo. Todas somos soras encubiertas, pero necesitamos un poco de tiempo para librarnos de la impresion de lo sagrado que tenemos.
Karina.

Un comentariu:

chestia "jolie" foarte gentila spunea...

personajele tale sunt asa cutremuratoare......