Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

sâmbătă, 5 iunie 2010


Pa.

A plecat a doua fata de care m-am indragostit in viata. Taraia o valiza neagra si mare dupa ea, vorbind la telefon, parand deranjata de dificultatea in care sa afla. O urmaream de pe o bara in curtea liceului, chinuindu-ma sa raman ancorata in discutia aprinsa de colege, dar mi-am rotit usor trunchiul si gatul, sa ma uit dupa ea.
Superba.

Chestie pe care nu o fac deloc. Holbarea la lume ma dezgusta, imi irita irisul, mi se pare ceva grotesc sa te uiti insistent si deranjant la cineva, cu gura cascata si saliva pe afara. Simplu imbracata, insa bine. Un tricou cu dungi verzi si subitri, o geaca mulata si neagra, scurta, pana in linia taliei. Jeans deschisi pe care ii ador si tenisi...nu prea i-am observat, dar sunt convinsa ca-mi erau pe plac.
Diferita.

La anul nu o mai pot urmari pe geamul de pe hol, urmarindu-i fiecare gest, miscare. Si nu numai eu o plac, toti. Vorbele si zvonurile ajung repede la urechile tale, le prinzi din zbor. A terminat a 12-a..cand? Ieri parca eram la geam cu o colega si ma intreba daca imi place de ea. Am examinat-o, mi se parea la vremea aia mult prea slaba. Cand au trecut 2 ani?
Speciala.

Cine-i ia locul de la anu’? Eu, sincer, m-am saturat de mimozele in goana dupa atentie.

Niciun comentariu: