Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

sâmbătă, 27 martie 2010

Just a boy...

Sunt baiat.

Ma trezesc dimineata cu patura putin ridicata pe mine,intr-un anume loc.Mai casc,ma mai lungesc,aprind o tigara,lasand scrum pe podea.Urmaresc cu maxima atentie stirile din sport,injurandu-mi echipa favorita pentru faptu' ca nu au castigat un meci.Telefonul de pe noptiera incepe sa sune...una Ioana.Ceva vag imi trece pe minte,dar hai ca-i raspund la beep.

Imi iau repede un tricou din dulap si blugii de pe scaun si plec pe afara.Baietii sigur ma asteapta la o bere.Pe strada mai ispitesc cateva blonde ce seamana izbitor intre ele,da' ce-i drept n-am avut timp sa ma uit la fetele lor.Imi zaresc baietii,dam noroc si uit ca am pierdut pariu' cu meciul.Unu' incepe sa ma calce pe nervi,ii trag cateva injuraturi si eventual ne luam la bataie.

Cam plictiseala,decid sa ma intorc acasa.Mai aprind o tigara si incep sa rascolesc agenda din telefon.Sun vro' 2-3 bucati sa ne intalnim mai spre seara.Baga-mi-as @#!%
ma suna iubita,dar ii dau respins.N-am chef sa ma duc azi sa fac cunostinta cu ta'su.

Timpu' trece lent pe o canapea de piele,dar in sfarsit incepe viata de noapte.Imi sun baietii,punandu-ne de acord sa plecam iara.Stii,iesim ca vampirii,doar noaptea din casa.Imi ofera un prieten o tigara,plamanii imi sunt plini de fum,ma bate careva pe umar...sunt pa.Mi-am inchis telefonul,sa creada lumea ca dorm,ca-s bolnav,ca nu exist.

Asta-i tot, ne vedem pe strazi.

Un comentariu:

Lady spunea...

"A 2 a zi dimineata ma trezesc dezorientat intr-o camera straina. Ceasul de la mana stanga arata ora 13:35. In dreapta o claie de par brunet cu un miros dulce..."
Genial:X