Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

vineri, 12 martie 2010

Bitch,please.

Fii atent/a.

Asta e nu e un blog.E un ziar de familie,al carei detinatoare nu alearga dupa comentarii sau un carnat ca numar de vizualizari.Cliseele nu sunt la ele acasa,deci nu-l considera un izvor de inspiratie.Nu-ti sunt muza,te anunt eu cand voi fi.Mi-e indiferent cati saliveaza pe zi,bantuind printre postari,intreband la usa blogului:"Si? Si?".

As putea vorbi porcos,dar din fericire nu am o fata falsa trasa peste fata mea reala.Spatiul asta virtual e un jurnal unde predomina limbajul popular.Nu am ajuns la stadiul in care sa fiu vreun Einstein in arta comunicarii,sau vreun Badea in ale criticii.Ca sa stii si tu,ma distreaza sa vad greseli gramaticale de clasa 1.Ca o mica paranteza,"abea" e de fapt "abia",iar "asi" e de fapt"as".Asta daca intre timp nu s-a schimbat Abecedarul.

Asa ca tu,cetatene de rand,nu lasa pe maine ce poti face azi.Fa-te blogger.
Imi pare rau,"nu ofer solutii optime cand treaba candeste. D'aia lumea ma ïubeste ca pe Doamne Fereste."

Inteles-ai?Bine,pa.

Niciun comentariu: