Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

duminică, 28 februarie 2010

Mie chiar imi place la scoala.Si da, ma simt foarte bine in momentu' de fata.N-am nici febra,nici ceva la cap.In prima mea zi de gradinita am plans ca nu vroiam sa ma despart de copii,in timp ce dna educatoare se mira.Din experienta spunea ca "de obicei plang cand ii lasi singuri,nu cand ii iei".

Mai tarziu,pe masura ce cresteam, uram vacantele.Toti ceilalti sareau si zbierau "vacantaaaaaaa",in timp ce eu afisam un zambat sters,ca sa nu par oaia neagra a echipei.Sentimentu' asta il am si acum,cu mici imbunatatiri ce-i drept.Ador vacantele mici,in special aia de Craciun,da' cand aud de vacanta mare imi vine sa iau un avion catre Hawaii.Dar cum nu se poate,trebuie sa mor de plictiseala 1 luna,in care ma trezesc in fiecare dimineata la 7, injurand ca nu mai pot dormi,pentru ca mai apoi,asa prin august,sa plang ca se cam sfarseste distractia.

Imi place clasa mea, pentru ca ne-am format noi un mic grupulet,acolo, in spate. Exact ca in Efect 30,numa' ca la noi e Efect 16.Fiecare cu personalitatea ei,impreuna formam un tot unitar.Cez cre'ca s-a cam saturat sa vin in fiecare pauza si sa o terorizez cu prostiile mele.Nu exista zi in care sa nu radem,adica sa nu rad...eu le acopar pe toate cu rasul meu.Si da,sunt foarte mandra de el.Si Bianca,Biiiancaaaaa daaaa.Cine imi alimenteaza mie nebuniile?

Mai lipseste si motivu' pentru care imi place mie scoala.Deci,eu invat din placere numai si numai la obiectul numit engleza.In afara de acesta,nicio materia nu-mi place.Bineinteles ca le invat pe toate,da' cand aud de tema la engleza,nu ma gandesc la ea ca la o povara,ci ca la un lucru facut din placere.A,si in loc de franceza,mi-ar placea sa facem spaniola,a DOUA limba vorbita pe glob,dupa engleza.

Dar...nu-mi spune ca maine e luni!
Haidi,pa.

Niciun comentariu: