Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Si totusi...

Ce este cu adevarat sexy? De fapt,ce inseamna acest cuvant? Are fiecare conceptia lui despre viziunea acestei imagini? Conteaza cu adevarat sa fii sexy? Pro sau contra?Poti impresiona doar prin atitudine?

Nu stiu,dar totusi,sunt cateva lucruri,persoane,situatii,care ma dau pe spate.De exemplu:

Cand vad pe cineva(in special un individ de sex opus) imbracat TOTAL in negru,imi atrage imediat atentia.Nu stiu de ce,chestia asta am observat-o cu putin timp in urma.Poate sa fie si cineva care nu impresioneaza prin fizic,insa prin simpla infatisare a acestei culori,mi se aprind simturile.Deci da, asta inseamna sexy la mine.

Desi nu sunt pro-fumat, ma atrag pozele cu personaje in aceasta ipostaza.Chiar daca nu fac un lucru inedit,imi incanta privirea.Bine,nu toate pozele,alea mai artistice,stiti voi.Cand aparatul de fotografiat surprinde exact momentul cand se ineaca in fum.Si daca "protagonistul" e imbracat e negru,e si mai bine.

Am mai spus ca imi place Roger Federer.Probabil mi se pare atat de sexy,pentru simplu fapt ca exceleaza in domeniul sportului,mai exact in tenis.Daca ar fi un simplu barbat ce ar trece prin fata mea,pe strada,nu stiu daca as intoarce capul dupa el.Una peste alta,in viziunea mea,ramane cel mai sexy barbat din sport.


Evident,sunt muuuulte chestii ce pot fi/sunt sexy.DAr am evitat cliseele de genu':pantofi inalti,dans la bara,sau mai stiu eu ce.
Deci acum imi stiti punctele slabe.:D

Niciun comentariu: