Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

vineri, 4 decembrie 2009

Gossip who?

Observ ca apar bloguri ca ciupercile dupa ploaie.Hi5-ul gata s-a demodat,imi fac blog.Asta e conceptia momentan.Si eu nu am nimic impotriva,dar parca subiectele abordate de unii se transforma in clisee.Adica bun, eu ma pupam in cur cu x-uleasca pe hi5,ma pup in cur cu ea si pe mess,dar parca nu mai simt nevoia sa o pup in cur si pe blog.
Un gen de blog care m-ar incanta ar fi GOOSIP GIRL.Un blog unde sa fim criticati de unu'/una , un fel de "desteptu'/a pamantului".Cred ca ar fi interesant,eu m-as amuza.Desigur,am facut o sugestie,iar daca in viitorul apropiat ar aparea un astfel de blog,nu eu voi fi autoarea.Nu ca nu mi-ar placea,dar nu-s eu genu' care sa umble dupa barfe.La mine, ele vin singure...if you know what I mean.Hai gata, ma duc la culcare ca maine am olimpiada.

2 comentarii:

Lady spunea...

Chiar ar fi interesant.:D
Dar nu l-as face eu.Mie imi place mai mult sa fiu barfita decat sa barfesc>:)
:))

Alina spunea...

ai mareeeeee dreptate!!