Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Nu stiu de ce simt nevoia sa fac un rezumat al anului 2009.Poate pentru faptul ca lunile au trecut atat de repede,incat vreau sa vad ce-mi ramane daca trag linie.

Din ianuarie 2009 si pana in mai am fost cuprinsi de febra , stresul si tensiunea tezelor cu subiect unic.Zeci de variante rezolvate,nervi storsi pana la maximum,toate astea pentru siguranta ocuparii unui loc la liceu.Apoi ,a urmat banchetuuul.De fapt, pregatirile pentru banchet.Vai, si ce atmosfera placuta era la orele de mate in care pur si simplu stateam si radeam cu fostul diriginte.Urmeaza banchetul propriu zis la care , ca sa o citez pe Diana,:"am avut impresia ca am intrat intr-o incapere,am sarit,ne-am zbantuit,si apoi am plecat".Zbantuiala asta a tinut de la 19:00 pana la 3:00, cand din nefericire, trebuia sa plecam.
Vacanta acestui an,ma refer la vacanta mare, a fost foarte plictisitoare pentru mine.As putea spune ca a fost cea mai plictisitoare vacanta,in ciuda faptului ca mi-am facut mii de planuri pe care nu le-am dus la bun sfarsit.Trecem peste si ajungem in luna septembrie, cand a inceput scoala.Totul bine si frumos ,pana cand mi-am vazut noii coleg...mi-am pus mainile in cap(si inca mi le mai pun).Derulam un pic timpul si ajungem la vacanta de iarna,adica momentul de fata,in care abiiiiiiiiaaa astept revelionul si Craciunul.De fapt Craciunul si Revelionul.Ceea ce stiu sigur ca nu vreau sa inceapa e SCOALA.Nici nu vreau sa ma gandesc la ce ma asteapta la viitorul test de fizica,latina, romana,logica,biologie.Dar sa nu-,i stric buna dispozitie,incerc sa gandesc pozitiv.Incerc.
Deci daca trag linie,pot spune ca a fost un an bun in ceea ce priveste performantele si atat.De la 2010 astept lipsa rutinei,mai multa ambitie, o vacanta de vara de vis si traditionalele cereri de noroc,sanatate etc.
Pentru bloggerii mei, le doresc tot ceea ce imi doresc si ei mie si nu uitati:"Traiti cum vreti si mai ales cu cine vreti":D.

Niciun comentariu: