Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

vineri, 16 octombrie 2009

Am primit o leapsa lunga , dar interesanta.Trebuie sa scriu 99 de lucruri despre mine .Here I go !
1.Ma numesc Diana.
2.Rad foarte mult.Foarte mult.
3.Frate-miu imi zice Dai.
4.Spatele e zona mea erogena.
5.M-am pupat pentru prima oara , la gradinita.
6.Mananc mult la micul-dejun.
7.Iarna , daca sunt foarte obosita , ma culc de la 20:00.
8.Imi plac filmele cu impuscaturi.
9.Sunt foarte nehotarata cand merg la cumparaturi.
10.Am o prietena cu care nu m-am certat niciodata.
11.Am un caine pe care il cheama Copacel.
12.Nu pot sa o suport pe colega care sta in fata mea.
13.Am locuit in Canada.
14.Nu pot sa-mi fac curat in dulap/birou/sertare.
15.15 e varsta mea.
16.Sunt zodia leu si mi se potrivesc caracteristicile zodiei.
17.Momentan ma uit la meteo.
18.Sunt extrem de cheltuitoare.
19.M-am nascut in Suceava.
20.Pauza de masa.
21.Nu pot dormi mult.
22.Nu am fost internata niciodata in spital.
23.Sunt nebuna de legat si tot nu sunt legata.
24.Negru este cea mai sexy culoare.
25.Cand n-am ce face , joc dress-up girls.
26.Imi place sa joc volei.
27.Mi-ar placea sa joc tenis.
28.Cand eram mica , aveam o colectie mare de papusi Barbie.
29.Cand eram mica aveam un bun prieten , Paul.
30.Vezi punctul 16.
31.Cand merg pe strada, nu ma holbez la lume.
32.Imi place Corina Caragea.
33.Nu suport fizica.
34.Am zis in loc de Pusa ( o profa) -Suha.
35.Am o fantezie.
36.Ma uit la Pasiuni.
37.Sunt la profil filologie.
38.Sunt foarte orgolioasa.
39.Vreau sa-mi pun lentile.
40.Am mai zis ca nu suport fizica ?:))
41.M-am nascut duminica.
42.Cant prin casa , cu telecomanda pe post de microfon.
43.Interpretez totul in favoarea mea.
44.Nu suport persoanele fitoase.
45.Mi-am promis ca nu voi fuma.
46.Sunt o persoana foarteeeee punctuala.
47.Nu ma intereseaza parerea celorlalti despre mine.
48.Inainte ma interesa.
49.Nu m-am indragostit niciodata cu adevarat.
50.Imi place personajul Ivy Crane.
51.Am o gura ca niste degete.
52.Si niste degete ca o gura.
53.Am o imaginatie bogata in toate domeniile.
54.Ma tund la Coca.:))
55.Ador Craciunul.
56.Gatesc des si o fac foarte bine.
57.Vreau sa termin liceul cat mai repede.
58.Imi place o fata din liceul unde invat.
59.Asta nu inseamna ca sunt lesby.
60.Mi-ar placea sa merg la psiholog.
61.Mi-e sete.
62.Pauzaaaa.
63.Mama zice ca fac mult zgomot cand mananc.
64.Imi place Adriana Lima.
65.Am o fata in clasa care seamana cu ea.
66.Nu mai pot.
67.Am un baiat in clasa caruia ii spunem Caroli.
68.Urmeaza 69.
69.Stiu sa ghicesc viitorul.
70.Nu suport sa ma stranga cineva de gat.
71.Am scapat de un coleg care ma maltrata in acest fel.:))
72.Sunt nascuta in aceeasi zi cu J.Lo.
73.Imi place Jessica Alba.
74.M-am nascut in Suceava.
75.Am un ras zgomotos.
76.Magazinul meu preferat:Pull&Bear.
77.Prima mea prajitura pe care am facut-o a fost o negresa.
78.Nu vreau sa ma casatoresc devreme.
79.Imi place cum citesc.
80.Multe persoane mi-au adus complimente pentru asta.
81.O iubesc pe profa de latina.
82.Nu pot desena oameni.
83.La istorie copiez cel mai bine de pe telefon.
84.Nu pot sa traiesc fara sa ma uit la stiri.
85.Nu-mi place Inna.
86.Imi fac planuri inca de pe acum pentru majoratul meu.
87.Nu-mi place cum am iesit in buletin.
88.Nu stiu sa merg pe role.
89.Imi plac pantofii cu toc cat mai inalt.
90.Am degetele de la maini scurte.
91.Dupa ce termin,caut un film bun.
92.Cand eram mica, aveam un semn pe frunte.
93.Nu ma atrag baietii musculosi.
94.E ora 21:37.
95.Imi place sa fac cadouri.
96.Nu-mi plac baietii pe care-i pot manipula.
97.Nu-mi place cum suna verbul :"a manipula"
98.Nu-mi place cum arata crema de zahar ars.
99.Am terminnnnnnnnaaaaaaaat!
Predau leapsa Dianei,Alinei,Cipsianei,Evelinei,Alexandrei + tuturor celor ce vor sa o ia.

5 comentarii:

Alexandra F. spunea...

Ciudaattttt:))...ma regasesc in multe chestii spuse de u..:-S.
faza cu semnul pe frunte, faza cu dulapurile, plus ca te sustin:X...Nu exista culoare mai sexy ca negrul:).
..A...Preluat.(de la Pity);))

Диана spunea...

Ti-am citit si eu leapsa si am gasit cateva descrieri in care ma regasesc.da' nu stiu de ce nu pot sa-ti las comm.

Alina spunea...

si nu cred ca as putea fi in stare, sa completez cele 99 lucuri despre mine.:-< :">

Lady spunea...

56.Gatesc des si o fac foarte bine.

Minti!! :))

Cred ca daca inlocuiesti "gatesc" cu "mananc" e mult mai adevarat!

Диана spunea...

Merg ambele variante :)).