Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

joi, 22 octombrie 2009


Am dat test la obiectul meu preferat , fizica:)).Ca de obicei, test pe 2 numere;imediat dupa ce am primit foaia,mi-au sarit in ochi 2 cerinte despre care n-am auzit in viata mea.Bun, cei din jur incep sa scrie,eu incerc sa-mi amintesc definitia dioptrului sferic.Fuck! habar n-am.Ma uit in foaia Biancai, profa imi face observatie.Se plimba incet printre banci..."vai de-as putea sa deschid caietul",apuc coltul lui, il deschid cu maiestria unui copiator profesionist , dar nu la pagina dorita .As putea sa o intreb pe colega din fata mea, dar nu o suport si sunt sigura ca e varza.Ridic privirea,profa se uita fix la mine.Rosesc.Trec la subiectul 2 , il rezolv.Idem pentru subiectul 3.La 4 habar n-am si nici nu-mi bat capul.Cum naiba sa-ti mai aduci aminte 1 dintre cele 100 de formule de la oglinzi,lentile etc.?
"Pixurile jos.Testele in fata le dati."Acum urmeaza momentul pe care-l uraaaasc,cand profa ne spune rezultatele corecte,dar se sunaaaaa de iesire!!

Niciun comentariu: