Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

sâmbătă, 19 septembrie 2009


Stateam astazi si analizam persoanele din jurul meu.Mi-am dat seama ca nu sunt sensibila aia care traieste mereu o drama.Nu imi scriu la statusuri dezamagiri in dragoste(ahahahah. ce ma amuza persoanele de genu'),nu cred in prieteni adevarati;eu ii numesc cunostinte si atat.Mi-ar placea sa fiu amanta si nu sotie.Mi-am dat seama ca sunt razbunatoare(cica e arma prostului, da' prost e ala care nu se razbuna)si planuiam o strategie diabolica impotriva unei noi colege.Mi-am facut 1 din cele 'jde mii de teste care exista "Rai sau Iad" si cica is la mijloc si am senzatia ca stiu unde voi sfarsi.:))Da macar ma consoleaza gandu' ca nu sunt o pupincurista sau o falsa si putinele(sunt modesta) calitati pe care le posed sunt raritati la majoritatea persoanelor pe care le cunosc.

Niciun comentariu: