Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

marți, 29 septembrie 2009

Daca si cu parca .


Daca as da peste un pestisor din ala de aur ,care iti indeplineste 3 dorinte,i-as cere sa ma faca invizibila,macar pentru o zi.Ma gandeam zilele astea cat de multe lucruri as putea face si cate dorinte mi s-ar indeplini.M-as duce sa-mi iau toate hainele care imi plac(gratis , evident), as spiona oamenii, i-as urmari peste tooot.
Asta ar fi prima dorinta.
Apoi as mai vrea sa am puterea magica sa ii pot face pe unii sa ma viseze asa cum imi imaginez eu.M-am gandit de multe ori la asta, daca urasc pe cineva sa-l fac sa ma viseze urmarindu-l (ca intr-un horror) , sau din contra, daca iubesc pe cineva , sa-l fac sa ma viseze ca intr-un film romantic.:))
Si mai ramane ultima dorinta.Pai as cere un al doilea pestisor.:))

Niciun comentariu: