Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

joi, 10 septembrie 2009

3 zile !


In 3 zile :Back to school !
Eu , una , de abia astept.Trec clasa a 9-a , am mari emotii,nu cunosc decat vreo 6-7 colegi din cei 28 pe care ii voi avea !In schimb , am aflat ca doamna mea profesoara de limba romana din gimnaziu imi va fi dirigaaaa !Parca o aud in primele ore:"Copii , haideti sa privim pe geam dansul frunzelor de toamna":)).M-am bucurat cand am aflat ca imi va fi diriginta , pentru ca se ataseaza de elevi si invers.
Deja m-am hotarat cu ce ma imbrac, ma uit in fiecare zi la prognoza meteo ( sper sa nu ploua ca anul trecut,altfel ne vom inghesui iarasi in sala de sport),am convins-o pe mama sa-mi ia placa(cea veche s-a stricat),deci sper ca totul sa fie perfect !

Niciun comentariu: