Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

sâmbătă, 1 august 2009

Tinuta ideala pentru shopping, mers la cinema , plimbare , chiar si pentru statul acasa vizionand un film(in acest caz excludem geanta,ochelarii) , cu picoarele pe masa de cafea ,cum altfel decat savurand o cutie maaaaaaaare de ingetata.Am ales albastru , deoarece abia acum am realizat cat de mult imi place aceasta culoare(mai mult decat rozu' :))).Desi ador tocurile , nu pot sa contest faptu' ca in niste adidasi te simti foarte confortabila ( si cand spun ft confortabila ma refer ca poti sari , poti fugi , te poti zbengui in voie , fara grija de a nu-ti rupe glezenele !).Mie personal imi place foarte mult tinuta creata de moi (sunt modesta , nu ?!).

Niciun comentariu: