Nu se ştie de ce mi se spune adesea "tu".
N-am băut cot la cot Bruderschaft cu niciunul dintre ei.

sâmbătă, 22 august 2009


Nu stiu altii cum sunt, dar eu abia astept sa am 18 ani.Sa zbor la taica-miu in Canada, sa scap de pisaloaga de maica-mea care da vina pe mine pentru toate prostiile pe care le face frate-miu ( hai c-am exagerat, nu vreau sa scap de ea, poate doar sa iau o "pauza"),sa fiu pe picioarele mele, sa am banii mei , sa nu mai cer toata ziua (da-mi bani,da-mi bani,da-mi baaaaaaaani).Sunt constienta de faptul ca,desi esti major/a nu poti face chiar tot ce-ti trece prin cap , in sensul sa o iei pe campii,insa vreau sa incerc sentimentul de "mai libera,independenta".Oricum , mai sunt 3 ani de "da-mi bani,da-mi bani,da-mi baaaaaaaani":)).Hai ca mai e putin.:)
In legatura cu setul , am gasit aproape aceleasi articole vestimentare cu cele ale manechinului.Aaa, si ador sandalele(care apropo is 1736 RON).Maaaama ,tataaaaaaa dati-mi 1.736 RON sa mi le iaaaaaaaau!:))

Niciun comentariu: